baby doll

 you say to me the hand of a night is not a hand for me
that's the most sad I've ever heard from another man

nie umiałam krzyczeć gdy widziałam Go
z Panią Inną
a jednak  ociepla dłonie już kogoś
przeklęte żarówki zarysowane szyby
przemoknięte szklanki

nie wiem czy bardziej bolało że całuje
ją tak jak całował mnie czy świadomość że
już nigdynigdy nie dotknie mnie
piękną myslą

stałam się już widocznie tylko statystyką numerem telefonu
jakimś zagubionym zdjęciem opuszczonym cieniem
minionych dni

mam we włosach pajęczyny
nieużywane usta
wolałabym być już martwą
zapomnieć o istnieniu

o świadomości bycia niechcianą
Skomentuj

